söndag 15 juni 2014

#2606 - dagen efter Å-loppet!

1.38.40 minuter innan man fick se denna syn. Det kändes ganska skönt att komma i mål efter ett väl utfört dagsverke!

Max och Hasse försvann redan efter ett par hundra meter - deras tempo var inte att tänka på för en annan - trots att man får anses som junior i detta sammanhang!

Det är bara att gratulera pensionärerna och tacka för lektionen!

För undertecknad var detta debut i sådana här sammanhang - jag kan bara säga att jag blev verkligen positivt överraskad av hela arrangemanget! Vilken folkfest!

Det roligaste var alla de som kom med uppmuntrande tillrop under loppet! Det var många som noterade den vackra tröjan och hejade på Diana!

Syftet med vårt engagemang var just det - att visa upp klubben och visa att vi fortfarande finns till!  Det tycker jag vi lyckades med till 100%!

Personligen tycker jag att vi skall återkomma till 2015  - då med förhoppningen om att alla tröjorna i matchstället finns i löparfältet!

Tack för ert stöd - jag njöt av varje meter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar