torsdag 19 juni 2014

Nu byter vi fokus!



Så har man gjort debut i tävlingssammanhang i en löpartävling!  Personligen hade jag satt som mål att komma i mål på en acceptabel tid och att jag inte skulle ta ett löpsteg på hela sträckan.  Jag tycker att jag uppfyllt målet!

Jag kommer med största sannolikhet att göra om samma resa nästa år - för det här var faktiskt riktigt kul! Jag blev förvånad över vilken jättelik folkfest hela arrangemanget var!
Nästa år skall vi från VoIF Diana vara betydligt fler - eller?

Nu måste vi dock skifta fokus - nu får vi ta oss an veteranfotbollen!

Dennis och Spagge har en träningsmatch på gång för ett veteranlag!  Matchdatum lär bli i början på augusti...

Det skall enligt uppgift finnas väldigt många som är intresserade av att spela veteranfotboll i VoIF Diana! Det är dags att komma fram nu och anmäla ert intresse på hemsidan!  För det är väl inte bara en massa snack?

Vi i föreningen står beredda att sätta igång verksamheten igen - vi börjar med veteranfotboll!

Kan också skvallra lite om att det pågår ett försök att få upp seniorfotboll på agendan igen - tanken är att kunna delta i ett par cuper under vintern... Detta är i sin linda och sköts av ett par spelare från förra säsongen..  Återkommer i ärendet - när vi ser vart det bär hän...

Kommer snart med ett blogginlägg om lite egna tankar om idrottsvärlden...

Vill passa på att önska alla en trevlig midsommar mitt i fotbolls VM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar